Roxana

The conscientious graduation of architecture university was followed by a lack of perspective and enthusiasm towards the trade. Those times were spent looking for meaning and fresh experiences in cooking, graphics, photography. But this exploration was accompanied by a worrying shyness. Ceramics was the field I embraced joyously. So here I am discovering and creating. mud. is the result of my chaotic and heterogeneous energy and Andrei’s more balanced, efficient and serious vision; it’s our pretext to define and create our own universe.
I spend lots of energy by letting my self get carried away through curiosity and by details, without caring for a destination. I enjoy the process more than the result, which sometimes is left to chance and comes at a surprise.
The input I need is various, juicy, baroque, shrill, sheer, pearled, bright, sandy and this produces an approach full of imperfections and divagations, multiple threads and layers and lots of fluff.
I like paradox, tensions and abstract things; I feel there is a valuable core to it and inaccessibility feeds my ambition and curiosity. The more complicated, the more fascinating. I’m fighting my ego and my fears, the inability of deeply understanding things.

 

După arhitectura terminată conștiincios, a urmat o perioadă de lipsă de perspectivă sau entuziasm față de ‘meseria’ asta, pe care am petrecut-o căutând înțeles și înțelegere în varii zone precum croitorie, dans contemporan, scris, gătit, grafică, fotografie, însa prin toate am trecut cu timiditate.
Locul în care m-am aruncat cu bucurie și care m-a consumat efervescent a fost ceramica; și am rămas să descopăr și să construiesc. mud cuprinde energia mea haotică și eterogenă și în aceeași măsură viziunea echilibrată, eficientă, matură a lui Andrei; este pretextul amândurora de a ne defini și crea universul propriu.
Îmi consum multe resurse fiind curioasă și pierzându-mă în multe direcții și detalii fără să știu unde vreau să ajung. Îmi place mai mult drumul decât să ajung la destinație- pe care uneori nici nu o aleg, o las să îmi fie surpriză.
Tot inputul pe care îl doresc cât mai variat, zemos, cretos, baroc, strident, vaporos, perlat, luminos, nisipos se transpune într-un fel de a lucra și gândi cu multe imperfecțiuni și devieri, cu multe fire, straturi și scame.
Îmi plac paradoxurile, tensiunile și lucrurile abstracte; în ele simt că există un sâmbure prețios, iar inaccesibilitatea puternică îmi hrănește ambiția și curiozitatea. Cu cât ceva e mai greu, cu atât mă fascinează mai tare. Mă lupt cu orgoliul și cu fricile, cu incapacitatea de a ajunge la înțelegerea lucrurilor.

Andrei

Colegiul german Goethe 12, UAUIM 6, Fabrica de Design 7. Starting 2015 mud. is the prefered space for expression and a field to overflow with the years of experience around architecture and the thousands of hours of work done for different brands.

Ideally I would like to build everything I own. Everything should be loaded with meaning and have a personal touch. The things I enjoy are bound to a short frequency range, both precise and unpredictable. That’s age.

In design ceramics are not really mainstream. Porcelain has a very specific use but it opens a world of possibilities. The material is considered noble, but the objects it produces are in fact not valued as such. I found an unusual balance of forces in ceramics and that’s why I enjoy it so much.

Roxana also has some of this and so we’re doing mud.

 

 

Colegiul german Goethe 12, UAUIM 6, Fabrica de Design 7. Începând cu 2015 mud. este spațiul de expresie preferat și matca în care se revarsă anii de experiență în preajma arhitecturii și miile de ore de lucru în susținerea brand-urilor mici și mari.

Mi-aș fabrica singur orice, tot. În mod ideal tot ce dețin, ar trebui să fie încărcat de sens, să fie personal. Iar rezonanța pe care o caut în lucruri e limitată la o frecvență foarte îngustă, într-o combinație de precizie și impredictibil. Vârsta.

Ceramica este și nu este mainstream. E un domeniu clar delimitat, dar deschide o multitudine de posibilități. Materialul este considerat nobil, dar produsele nu sunt prețuite ca atare. Am găsit în ceramică un echilibru de forțe neobișnuit, dar care mi-e caracteristic.

Și Roxana are ceva din toate astea așa că facem mud.